22 Ağustos 2011 Pazartesi

''SEN'' ''BEN''DEN GEÇERKEN

EY! YOLUMUN YOLCUSU! 
Sen bana gelirken; sarp yollardan virajlardan geçtin... Kar da gördün boran da... Geldin... Ne bir adres sordun ne yolunu şaşırdın... Geldin... Bana geldin; benim yoluma... Engeller yoktu; koymadım oysa ne bir ışık ne bir işaret... Trafik desen imkansız...

Ey! YOLCU!! Aşılmaz yolları aştın, gelinmez dedim geldin de; düz yolda mı şaşırdın yolu? Düze kadar mıydı?

Şimdi nereden çıktı bu kural bilmezlik bu acele?
İyisi mi yolcu; sen YİNE beni dinle...
Sevgi caddesi bitince sana dönersen yol çıkmaza giriyor... Sen gel bir 'u' dönüşü yap... Saygı sokakta bekliyor olacağım...
 DÖNEMEYECEKSEN DE BEKLEME YAPMA...

Öznur HEDİK

2 yorum:

sevgide serbestiyet,saygıda mecburiyet vardır. bütün yolların saygıda buluşması dileğiyle...

Yorum Gönder

Gri Kelebek sitesinin tüm hakları Öznur HEDİK'e aittir.
İzin alınmadan ve kaynak göstermeden alıntı yapılamaz!


Paylaş!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites