8 Eylül 2011 Perşembe

ÇIĞLIK

Bazen hayata çok erken geldiğimi düşünüyorum. Bazen de geç kaldığımı...Tam zamanı demişliğim azdır bir çok şey için...Gitmek zamanı gidemeyişlerim, konuşmak zamanı susmuşluklarım(...)var benim... Beklemeyi bile beceremeyişim bundan... Korkumdan... Ya hep geç kaldım ya da çok erken çünkü... İçimde koca bir boşluk... Yerini neyin dolduracağını başını, sonunu, sınırlarını kestiremediğim bir boşluk... Dışarı çıkmak geliyor içimden... Çığlık atmak... Derin derin nefes almak... Solumak karanlığı... Koşmak... Bağıra çağıra şarkılar söylemek... Sonra oturup bir köşeye; geceyi dinlemek... Gülmek sebepsiz... Saatlerce gökyüzüne bakmak... Yıldızların gizemini düşünmek... Kendine benzetmek o en uzaktaki en cılız olanı... Sonra en parlak olanı seçmek inadına... Biraz üşümek... Sonra kalkıp yürümek... Nereye gittiğini bilmeden; rotasız, merak bile etmeden.... Ayak seslerimi dinleyerek... Mesafe dinlemeden... Sonra çıkarıp elime almak ayakkabılarımı... Toprağı hissetmek... Bir kere de olsa telaşsız, zamansız, sebepsiz, sadece kendim için yaşamak geliyor içimden...
O kadar zor ki bu... Kahretsin...Çünkü yine çok geç...

Öznur HEDİK

9 yorum:

Bu kadar olur. ötesi olmaz herhalde.

sanat olan konuşmaktır yazmak ise sadece onun eseri... azımsanamayacak bir sanat yeteneğiniz olmasına karşın hiç eser vermemiş olmanız üzücü... bütün övgüleriniz için sonsuz teşekkürler Erol hocam...
öznur hedik

işte bu çok güzeldi ablacım kendimi anlatmak istesem tamda böyle anlatırdım yüreğine eline sağlık :))))

İnsanın yüzünün ve içinin güzelliğinin satırlarına yansıması bu olsa gerek.Benim ablam olduğun için seninle gurur duyuyorum.Hayattaki tüm mutlulukların seni bulması dileğimle
duygu küçük

çok etkilendim doğrusu....her insanın içinden geleni yansıtmış olman gururlandırdı beni...bende bazen avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum

önemli olan içindeki çığlığı taşıyabilmekti çok üzel bir yazın var

böyle anları çok sık yaşayan biri olarak yazını çok beğendim.emeğine sağlık.

Hayatımın dönüm noktalarında zamanlama hatam hep olmuştur.Yüreğimle hareket edip yıllarca kendimi affedemeyişlerim.emeğine sağlık...

http://www.youtube.com/watch?v=ZOJW2ihx66g

Yorum Gönder

Gri Kelebek sitesinin tüm hakları Öznur HEDİK'e aittir.
İzin alınmadan ve kaynak göstermeden alıntı yapılamaz!


Paylaş!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites