5 Aralık 2011 Pazartesi

ÇÜNKÜ

Bana bakıyorsun. Beni görmek istiyorsun.
Öyle bakmak ki sakladığım "BENİ" görebilecek kadar. Benden öte beni anlayacak kadar.
Seni seviyorum çünkü beni dinliyorsun hem de bütün ruhunla. Söyleyemediklerimi bile duyacak kadar. Beni anlıyorsun; söylediğimden çok daha fazlasını. Seni seviyorum çünkü benimle konuşuyorsun, anlatıyorsun, anlaşılıyorsun. Seni seviyorum çünkü bana önemli olduğumu hissettiriyor, saygı duyuyor, sahipleniyorsun. Ne fazla ne az; saydığın kadar seviyor, sevdiğin kadar sayıyorsun. Seni seviyorum çünkü istediğin gibi değil, beklediğim gibi davranmaya özen gösteriyorsun. Seni seviyorum çünkü hep güzel olanı görmeye çalışıyorsun.
Seni seviyorum... Sen benim en yakın dostumsun, başkasın, teksin... Sevilmeye en değer olansın.
Eşim, sırdaşım, sevincim, mutluluğum, sevdam, yuvamsın çünkü seni seviyorum.

2 yorum:

Yahu bune kadar sevgiyi anlatıyor çok beğendim okurken sevginin anlattığını anladım.

BEBEĞİM BENİM SENİN O KÜÇÜK KALBİNE SEVGİLERİN EN SICAĞI DOKUNSUN.. HEP SEVESİN; SEVİLESİN...

Yorum Gönder

Gri Kelebek sitesinin tüm hakları Öznur HEDİK'e aittir.
İzin alınmadan ve kaynak göstermeden alıntı yapılamaz!


Paylaş!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites